Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Θελω επιγοντως διακοπες!


Αχ..αυριο θα ειναι η τελευταια μερα των εξετασεων..ανυπομονω να τελειωσουμε!Οχι δεν θα παω διακοπες σε κανενα εξοτικο νησι..ουτε με φιλους καπου κοντα,ουτε καν με την οικογεννια μου.Ε δεν με νοιαζει και πολυ που θα κατσω ολοκληρο καλοκαιρι στην Αθηνα..η βλακεια ειναι πως δεν θα εχω παρεα γιατι ολοι θα φυγουν..αλλα νταξει ρε..υγεια!Απλα βλεπω το καλοκαιρι σαν [εκτος απο καιρος για θαλασσα και διασκεδαση] μια ευκαιρια για να κανω οτι δεν εκανα την υπολοιπη χρονια,για να ασχολιθω με πραματα που δεν προλαβαινα λογο σχολειου κλπ και για να φτιαξω τον εαυτο μου..και εξοτερικα και εσοτερικα..ισως επιδη δεν βλεπω πολυ γνωστο παλιο κοσμο και εχο ολο τον χρονο.Ευχομαι να περασω καλα και φετος..χωρις τις περσινες βλακειες [ ξερεις τωρα..milkshake vanilla xD]


Τι θελω να εχω κανει μεχρι να τελειωσει το καλοκαιρι?
  1. Να μαθω να μαγειρευω
  2. Να μαθω να ραβω,να πλεκω,να φτιαχνω ρουχα.
  3. Να μαθω τουλαχιστον 5 ακομα γιαπονεζικα γραμματα Hiragana.
  4. Να μαθω να τραγουδαω 2 τουλαχιστον Ιαπωνικα τραγουδια.
  5. Να μαθω τελεια ρακετα.
  6. Να κανω γενικο καθαρισμο σε ολο το σπιτι.
  7. Να κανω οσες πιο πολλες ζωγραφιες μπορω.
  8. Να δω μπολικα ανιμε και να διαβασω μπολικα μανγκα.
  9. Να διαβασω 1 αγγλικο βιβλιο και 2-3 Ελληνικα.
  10. Να αγορασω τα πραματα στην wish list μου.
  11. Να ξεκουρασω μαλλια και νυχια [τα εχω γαμισειιιι]
  12. Να απολαυσω την καθε στιγμη!

-Chidori.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου