Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

Friendship.


Ολοι γυρω μου παντα μου πιπιλουσαν ξανα και ξανα το ποσο σημαντικοι ειναι οι φιλοι και το ποσο μεγαλη συμασια εχουν στην ζωη καποιου.Περασα πολλα σταδια με τους φιλους σε ολη την διαρκεια της μικρης και ταπεινης ζωης μου.Υπηρχαν χρονια που ειχα τις φιλες που μου ελεγε η μαμα μου να εχω.Χρονια που δεν ειχα κανενα φιλο και ενοιωθα αποκλισμενη απο ολους.Χρονια που ειχα μια "κολλητη" και καμποσα ατομα που λεγαμε ενα γεια και θεωρουσα φιλους.Χρονια που προσπαθουσαν να με κανουν παρεα και εγω τους απεφευγα χωρις να το καταλαβαινω.Χρονια που νομιζα πως ειχα βρει πραγματικες φιλες και τελικα κατελιξαμε σε ενα μεγαλο τσακομο.Εχω περασει απο πολλα σταδια και δεν μπορω να πω πως ειχα παντα την καλυτερη "τυχη" οσο αναφορα στο να βρω τα καταλληλα ατομα.Μα ολα αυτα τα χρονια δεν αναρωτιθηκα ποτε τι πραγματικα συμβαινει...ειναι οντως αυτοι φιλοι μου?Μου φερονται οπως πρεπει να φερονται οι φιλοι?Η μηπως ειναι απλα παρεα και κανουμε "χαβαλε"?Παντα απεφευγα να χορισω τα ατομα που ειχα μια καποια σχεση σε κατηγοριες.Γιατι εδω που τα λεμε 3 κατηγοριες υπαρχουν ολες και ολες.Και ειναι πολυ ξεκαθαρο αν κατσεις να το σκεφτεις ποιος ανηκει που.

  1. Φιλοι
  2. Παρεα
  3. Γνωστοι.
Σκληρη δεν ειναι η αληθεια?Αλλα ετσι ειναι αυτα..αν δεν πληγωθεις πρωτα απειρες φορες απο την ζωη και αν η τυχη δεν σου γυρισει την πλατη αλλες τοσες..δεν θα μαθεις ποτε την αληθεια..θα εισαι κρυμενος και χαμενος στον φανταστικο απιθανο κοσμο σου για μια αιωνιοτητα..αν ζει το πνευμα ενος ανθρωπου τοσο.
Και πως ξεχωριζουμε ποιος ειναι φιλος ποιος παρεα και ποιος γνωστος?
Θα ελεγα πως ειναι αρκετα ευκολο σε ορισμενες περιπτωσεις.Αλλες φορες παλι ειναι δυσκολο να το καταλαβεις διοτι πολλοι ανθρωποι κρυβονται πισω απο την μασκα του καλου φιλου και σου δινουν λανθασμενη εντυπωση μεχρι που σε χτυπανε εκει που πονας οταν δεν το περιμενεις.Και τοτε ειναι που ξεσκεπαζετε η αληθινη τους ταυτοτητα.
Και τι κανει τον καλο φιλο αραγε?Ειναι ο τροπος που προσπαθει να σε κανει να νοιωσεις καλα σε μια δυσκολη στιγμη ή ακομη και σε μια απλη αδιαθεσια?Ειναι αραγε το γεγονος πως ακομα και να ειναι αντιθετος σε αυτο που πιστευεις θα σε υποστηριξει?Ο ντελικατος τροπος που θα σου δωσει να καταλαβεις πως εκει κανεις λαθος..αλλα σαν ελευθερος ανθρωπος εχεις το δικαιομα της ελευθερης βουλησης?Ειναι αραγε αυτη η ζεστη του αγκαλια τη στιγμη που τη χρειαζεσαι περισσοτερο?Η μηπως ο μαγικος τροπος που συνενοησε μαζι του και σε καταλαβαινει?Μηπως ειναι εκεινο το απιθανο χαρισμα που εχει να μπορει να κανει πλακες μαζι σου μεχρι το πρωι ενο παραλληλα να συζητισει σοβαροτατα για το οποιοδηποτε θεμα?Αλλα μπορει και να ειναι οτι εχεις τοσα πολλα να μαθεις απο αυτον και αυτος απο εσενα αντιστοιχα.Εισαστε αρκετα διαφορετικοι αλλα και τοσο ιδιοι ωστε να σε καταλαβαινει σε ολα.Επιρεαζεται ο ενας απο τον αλο χωρις να υπαρχει το στοιχειο της αντιγραφης.Και το πιο συμαντικο απ' ολα?Θα ειναι παντα εκει οταν τον χρειαστεις και ποτε δεν θα σου την φερει πισωπλατα γιατι πολυ απλα σε νοιαζετε και σε αγαπαει.
Αντιθετως ενας "κακος" φιλος θα σου την φερει ανετα πισωπλατα.Γιατι?Οχι δεν κατουρισες στο πηγαδι ουτε εκανες κατι κακο και σε τημωρει ο θεος..απλα υπαρχει πολυ κακια στον κοσμο.[Αλλα αυτο θα το αναλυσω αλλη φορα]Ενας κακος φιλος οταν εχεις αναγκη απο ψυχικη υποστηριξη θα κανει τον αδιαφορο και γυρισει απο την αλλη σιγοτραγουδοντας [μεταφορικα το λεω ντε!]Οταν του ζητησεις συμβουλη για κατι.[.ή ακομα χειροτερα οταν δεν του ζητησεις καν αλλα αυτος θελει να πει την κακια του]θα κοιταξει να σε συμβουλεψει με βαση το ατομικο του συμφερον και οχι το τι ειναι καλο για σενα.Επισης σε μια ακομα χειροτερη περιπτωση θα ρωτησει το προβλημα θελοντας δηθεν να σε βοηθισει και στην τελικη το μονο που θα πει ειναι ενα "ειλικρινα δεν ξερω τι θα εκανα στην θεση σου" Γιατι?γιατι βαριεται να ασχολιθει και θεωρει το προβληματα σου ασημαντα μιας και δεν ειναι πραγματικος φιλος.Αυτου του ειδους ανθρωποι οταν θελουν να σου πουν την γνωμη τους για κατι αντι να εκφραστουν και υστερα να σεβαστουν την δικη σου γνωμη καθονται και χρησιμοποιοντας πονηρα μεσα [φωνες,προσωπικες προσβολες κλπ] προσπαθουν να σου επιβαλουν την δικη τους αποψη μεχρι να πεις ναι εχεις δικιο.Και τοτε εχουμε αλλα προβληματα.Γιατι αν τυχον δεν τους ακουσεις και κανεις αυτο που πραγματικα θες [αμαν ρε συ..ολο του κεφαλιου σου κανεις..απαπαπα] θα γυρισουν τα μουτρα κατω 10 πατωματα και θα βρουν τρελες δικαιολογιες για το τι φταιει.Αν παλι εκανες αυτο που ηθελες ενω βγηκες λαθος στην τελικη [νταξει ρε φιλε ανθρωποι ειμαστε λαθη κανουμε] αυτος θα πεσει πανω σου να σε κανει κομματια με την χαρακτηριστικη ατακα συνοδευομενη απο μια εκεντρικη τρυπιτη φωνη των 1000 ριχτερ "στα λεγα εγω" η "ειδες που ειχα δικιο?" η κατι τετοιο τελωσπαντων.Ολοι τα εχουμε παθει αυτα..απλα μερικοι δεν εχουν καταλαβει ακομα οτι αυτα τα ατομα ειναι αυτο που λεμε...απλη παρεα.Το να θεωρεις ενα τετοιο ατομο φιλο ειναι μεγα λαθος...απο κει και περα οκ..ολοι κανουν λαθη αρκει να τα καταλαβαινουμε και να μην τα ξανακανουμε.Ανοιξε τα ματια σας!
Οι παρεες δεν εχουν τιποτα το κακο ωστοσο οσο δεν τις μπερδευουμε με τους φιλους.Ολοι χρειαζονται μια παρεα.Με αυτα τα χαζα ατομα τα οποια μπορει σαν φιλοι να μην λενε μια..αλλα σε κανουν να γελας και περνατε καλα μαζι.Χωρις αυτους ισως να μην ειχες και κοινωνικη ζωη.Το θεμα ειναι να μεινετε σε αυτο.Βγαινουμε περναμε καλα ριχνουμε το γελιο μας τα πινουμε τα "σπαμε" [btw την μισω αυτη τη φραση -.- ] αλλα μεχρι εκει.Αυτοι δεν χρειαζετε να ξερουν τα παντα για μας..γιατι αυτο ειναι η τροφη τους οταν θα μας κανουν την μαλακια.Πριν ομως βιαστεις να πεις για καποιον πως ειναι απλα παρεα..αναθεωρισε το.Μηπως τελικα αυτο το ατομο ειναι αξιο εμπιστοσυνης και απλα δεν του εδωσες την ευκαιρια να το αποδειξει?Γιαυτο ερχομαστε παλι στα λογια μου...αν δεν πληγωθεις δεν θα μαθεις.Πολλοι ανθρωποι το παιζουν εξυπνοι και καλα οτι εχουν ζησει...και ειναι στην ηλικεια μου..και οταν ερθει η ωρα να μιλισουν..τα κανουν μπαχαλο.Γιατι? γιατι ισχυριζονται κατι που δεν ισχυει.Και οκ μπορει και εγω να ειμαι ετσι..η να φαινετε πως ειμαι.Αλλα αν δεν ειχα πληγωθει και ζησει ασχημες εμπειριες θα μπορουσα τωρα να μιλισω για ολα αυτα?Μπα.
Για τους γνωστους χρειαζεται να πω κατι?Ειναι απλο.Δεν σε ξερουν καθολου.Ειναι το παιδι ή η τυπισσα που γνωρισες μεσο της παρεας σου και αν την δεις στον δρομο θα της πεις ενα "γεια" ή ενα "τι κανεις?"Εδω θελω να προσθεσω πως με λιγη καλη θελιση ενας γνωστος μπορει να παρει προαγωγη και να γινει παρεα η ερωτικη σχεση η ακομα και φιλος.Ποτε δεν ξερεις.Ολα ειναι πιθανα σε αυτη τη ζωη και τιποτα δεν ειναι δεδομενο.
Αυτα ειχα να πω..ελπιζω να ανοιξα τα ματια μερικων..γιατι νομιζω ορισμενα ατομα κοιμουνται σε ληθαργο.Επισης θελω να προσθεσω πως ενας πραγματικος φιλος ειναι απαρετιτος για ολους και αν δεν τον εχετε βρει ακομα ποτε δεν ειναι αργα.Εγω για καλη μου τυχη εχω ενα τετοιο φιλο [ναι αγορι..με τα κοριτσια εχω κατι θεματακια με την ζηλια τους -.-] και ειναι παντα διπλα μου το ιδιο και εγω.Χαιρομαι παρα πολυ γι'αυτο και θελω να δηλωσω πως τον αγαπω πολυ και τον εκτιμω οσο τιποτα.Χαρη ευχαριστω για ολα και επιπλεον για την βοηθεια σου να γραψω αυτο το αρθρο.
;)


Α ναι.Και ενα μεγααααλο συγνωμη για την απιστευτη φλυαρια μου.χεχε.

-chidori.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου