Δευτέρα 15 Ιουνίου 2009

Playstation Freak.


Όπως είναι γνωστό τελευταία έχω διάφορες "καυλες" με άκυρα πράματα.το πιο πρόσφατο κόλλημα?Μάντεψε!Σαν μωρό παιδί που είμαι είπα να πιάσω το Playstation 2 του αδερφού μου και να αρχίσω παιχνιδι..χιχι.Φταιει μια κουβεντα που ειχα στο σχολειο εχμ..νηπιαγωγιο με τα άλλα παιδακια..η οποια κουβεντα ηταν πανω απο μια ωρα..και ηταν φυσικα για το ποσο φοβερα ειναι διαφορα βιντεοπαιχνιδια.Μολις γυρισα απο την θαλασσα[ παω και καθε μερα η ατιμη]ετρεξα να ψαχουλεψω τα CD του αδερφου μου..βρικα μερικα ενδιαφερον demo μπορω να πω.Οπως το Final Fantasy X,το Okami,το Simpsons κλπ.Αλλα φυσικα ξεθαψα και το αγαπημενο μου παιχνιδι ever δηλαδη το Tekken 5.Τα εβαλα στην ακρη..και σκεφτικα που θα μπορουσα να βρω τιποτα καινουριο και ενδιαφερον..χμ..σιγουρα οχι στο σπιτι παντως!Ετρξα στο μεγαλυτερο video club της γειτονιάς μου..και τι αγόρασα?[ναι έκανα παζάρια και πήρα αυθεντικό cd με 25 ευρουδακια] μάθετε στο επόμενο επεισόδιο!!


Κανε ενα break,φαε ενα Kit Kat.

~Αγαπημενοι ηρωες Tekken 5~

Hwoarang,κουκλε μου!


ειναι πανεμορφος...Ασιατης..Απο Κορεα για την ακριβεια..και κανει Taekwondo που ειναι η αγαπημενη μου πολεμικη τεχνη..τι αλο θελω?





Lee Chaolang ..<3 style="text-align: left;">Ειναι γνωστο πλεον πως εχω αδυναμια στους ηρωες με ασπρα μαλλια..εεε μην παει αλλου το μυαλο σου..εννοο στους 20something,30something με ασπρο μαλλι..οχι τους..αυτο που σκεφτικες τεσπα.Με τρελενουν οι κλωτσιες του!+ Ειναι Γιαπονεζοοος.






Nina Williams..go go go!

Ενταξει ειναι ξανθια..ειναι τσουλιτσα..παλευει με τις τακουναρες οπως πολυ ευστοχα σχολιασε η φιλη μου η Χριστινα..αλλα..εμενα μ'αρεσει!Ειναι σεξυ,ομορφη και δυνατη..ειναι το ζωντανο..εχμ..ψηφιακο παραδειγμα πως οι ξανθιες δεν ειναι χαζες.Στο κατω κατω της γραφης..εγω υποστηριζω τακουνια all day long. ;)


Τελος σπαστικου διαλλειματος. xD

Ναιιι.Σαν πορωμενη που ειμαι..πηγα και αγορασα το Naruto: ultimate ninja 2.Δεν το εχω παιξει ακομα..σουτ..τσιμοουδια.Ειμουν απασχολιμενη με το να παιζω τα αχρηστα demo xD.

-Chidori.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου