Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

Μοδιστρα? xD wtf..


Χμ..μηπως τελικα οι καυλες που εχω κατα καιρους [τωρα πολλαπλασιαζονται κατα δευτερολεπτο] ειναι εντελως μα εντελως ακυρες? Λεω μηπως.. χεχε..Τωρα ας πουμε απο το πουθενα αποφασισα πως θελω να μαθω να πλεκω,να ραβω..βασικα να μαθω να φτιαχνω ρουχα γινετε?Μπορει να εχει ξεμεινει απο τοτε που εβλεπα neighbourhood story και ειχα κανει ειδωλο την Mikako.Μαλλον... ευτιχως που υπαρχουν και οι γιαγιαδες σε αυτον τον κοσμο..Να σε χρησιμευουν τελικα.χαχα.Εχω ηδη σχεδιασει τι θελω να φτιαξω..το μονο που μενει ειναι να αγορασει η γιαγιουλα το μαλλι..και να μου μεταδοσει το ταλεντο.χαχα.

Top 4 επαγκελματα που θελω να κανω.
  • Διακοσμητρια.
  • Αρχιτεκτονας.
  • Μεταφραστρια.
  • Σχεδιαστρια μοδας.
Εμ..ναι..ελπιζω να μπορεσω να κανω ενα απο αυτα.
Σχεδιο..πρεπει να μαθω τελειο σχεδιο και Ιαπωνικα.
Αλλα ας μην σας πριζω τα..οτι εχετε η δεν εχετε τεσπα.


Το σχολειο τελειωσε..και αν και δεν το εχω συνειδητοποιησει ακομα..νοιωθω πολυ καλα.
Πλακα πλακα..ποτε περασε η χρονια? ουτε που το καταλαβα.
Eιναι αυτο που λενε πως οταν περνας καλα ο χρονος περναει γρηγορα?
I hope so.. XD
Δεν ξερω αν περασα καλα η ασχημα.Ξερω ομως πως ηταν μια χρονια με χαρες,στεναχωριες,πολλες πραγματικα πολλες αλλαγες και εκπληξεις.Νοιωθω πως ειμαι ενα βημα πιο κοντα στον πραγματικο,οριμο ενηληκα εαυτο μου.
Δυστηχως ομως απο του χρονου τιποτα δεν θα ειναι ροδινο.Εχω βαλει καποιους στοχους και για να τους πετυχω πρεπει να στρωσω κωλο κατω να διαβασω.Θα εχω ηδη αρκετες υποχρεωσεις επιπλεον.Φροντηστηριο,μαθηματα σχεδιο,διαβασμαδιαβασμαδιαβασμα.Την επομενη χρονια την βλεπω σαν χαμενο χρονο...απο την αλλη παλι..τι ειναι δυο χαμενα χρονια προκειμενου να πετυχεις αυτο που θελεις? ΤΙΠΟΤΑ.

;)
Anyways...
Επιδη εχω υποσχεθει στον εαυτο που να ζω το σημερα..ειναι καλοκαιρι τωρα.Καιρος για διασκεδαση,βολτες και χαζουρι all day long.Αμα δεν το απολαυσω θα ειμαι χαζη.Χαχα..γι'αυτο σας αφηνω τωρα.Πρεπει να φυγω..θα βγω βολτα με τις σημαθητριες απο το Kindergarden.

-Chidori.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου