Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

Hey jealously


Γιατι ολοι οταν ακουν την λεξη ζηλια παει το μυαλο τους στη ζηλια μεταξυ ενος ζευγαριου?Πραγματικα αυτη η ζηλια δεν ειναι τιποτα μεταξυ της ζηλιας δυο ανθρωπων ιδιου φυλλου.Τσαμπα λενε οτι οι γυναικες μπορουν να γινουν πολυ σκυλες μεταξυ τους και τσαμπα γινονται οι γνωστοι catfights?Οχι my friend.Ολα αυτα υπαρχουν επιδη υπαρχει και η ζηλια μεταξυ των ανθρωπων.Η ζηλια ειναι κακο και υπουλο πραμα.Χτυπαει εκει που δεν το περιμενεις πολλες φορες για ασυμαντους λογους..αλλες παλι οχι.Λιγες ειναι οι φορες που περασε απο διπλα μου μια κοπελα πιο ομορφη απο μενα και με πιο ωραια ρουχα και εγινα πρασινη απο την ζηλια μου?Ασυμαντος ο λογος μεν αλλα ταιραστια η ζηλια δε.Αλες φορες παλι με πιανω να χαζευω τους ανθρωπους στον δρομο και να βλεπω οτι ειναι πιο ευτιχισμενοι απο μενα..οτι εχουν ενα ομορφο καλο παλικαρι διπλα τους που εγω δεν εχω,οτι πανε παντου με την "κουλ" παρεα τους ενω εγω κυκλοφορω ητε μονη μου ητε με συγκενεις μου και αλλα τετοια.Τοτε ειναι που ξυπναει η ζηλια μεσα μου.Μπορει να μην ζηλευω το συγκεκριμενο ατομο αλλα τις στιγμες που ζει η τα πραματα που εχει..η ζηλια τελικα σε αυτα στηριζετε.Σε αυτα που εχει ο αλος και εσυ οχι.Οτι και αν ειναι αυτο.Δεν ζηλευεις το συγκεκριμενο ατομο..ουτε το μισεις παρολο που νοιωθεις αιδια οποτε το σκεφτεσαι.Απλα δεν αντεχεις το γεγονος οτι σε περναει σε κατι.Οτι ειναι καλυτερος.Στην ουσια δεν ειναι καλυτερος γενικα..απλα σε ενα πραμα..απλα εκεινη την στιγμη αυτο το ασυμαντο πραματακι σου φαινετε βουνο.Δεν ζηλευουν ολοι οι ανθρωποι ομως.Μερικοι ζηλευουν μεχρι αιδιας,μερικοι ζηλευουν πολυ [οπως εγω -.- ],μερικοι λιγο,μερικοι οσο πρεπει και θελω να ελπιζω οτι υπαρχουν και αυτοι που κυριολεκτικα δεν νοιωθουν.Η ζηλια δεν ειναι κακο πραμα οταν εχει ενα οριο.Ειναι καλο για παραδειγμα να ζηλευεις την φιλη σου που δειχνει τοσο ωραια στο καινουριο της φορεμα και για να αντεξεις αυτο το αισθημα να προσπαθεις να δειξεις και εσυ ομορφη σαν εκεινη.Αλλα ειναι κακο οταν την βλεπεις οτι ειναι πανεμορφη και της λες ας πουμε οτι δεν της παει η οτι παχυνε κλπ με σκοπο να την πισεις να το βγαλει.[μπορεις να κανεις και χειροτερα πραματα ειμαι σιγουρη αλλα εγω δεν εχω τοσο σατανικο μυαλο yet xD] Αρα υπαρχουν δυο ειδων ζηλιες.Η καλη και η κακη.Και ξερω πως το καλο και το κακο ειναι υποκειμενικα πραματα αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση το καλο τελειωνει την στιγμη που προσπαθεις να επιρεασεις ασχημα τον αλο.

Ειλικρινα δεν ξερω γιατι αρχισα να μιλαω γι'αυτο το θεμα.
Ειμαι και εγω ενα μεγαλο θυμα της ζηλιας.
Χωρις να εχω κανει ποτε κακο σε κανεναν.
Με θυμαμαι να ζηλευω γνωστες μου που ειχαν περισσοτερες παρεες απο μενα και εβγαιναν εξω πιο συχνα,κοριτσια που ειχαν αγορι απο τα 12 ενω εγω τοτε ειμουνα στην κουνια,τις κοπελες που ειχαν μυστικα να πουν και δεν τα ελεγαν σε εμενα,ενα εκατομυριο περαστικους στον δρομο γιατι ηταν υπερβολικα ομορφοι η ειχαν τα ρουχα που ηθελα,ανθρωπους που εχουν ενα καλο κολλητο φιλο τον οποιο ξερουν χρονια,πλουσιους ανθρωπους,ανθρωπους που πανε διακοπες στο εξοτερικο,κοπελες που εχουν σοβαρη σχεση απο τωρα ενω εγω δεν τα καταφερνω με τιποτα,ανθρωπους που εχουν μεγαλυτερη ελευθερια απο τους γονεις τους η περνουν οτι θελουν με τα λεφτα του μπαμπα,α ναι ζηλεωα και φυσικα την κοπελα που ειχε εναν μεγαλο μου ερωτα καποτε.
Η βλακεια με εμενα ειναι πως στην αρχη νοιωθω μισος γι' αυτους τους ανθρωπους και μετα καταλιγω να γινομαι φιλη μαζι τους και να τους συμπαθω και να τους θαυμαζω.
Καλη σπαστικη ζηλια -.-
Πολυ κουραστικο πρεπει να βγικε αυτο το αρθρο.
Za ne!

-Chidori.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου