Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

Ιδέες για την σχολική μου τσαντα ^^


Σαν ετσι πολυ οργανωτικο ατομο που ειμαι [μουσιααα] εχω προσχεδιασει το πως θα costumize την τσαντουλα μου του χρονου [ανασταση!επιτελους θα αγορασω καινουρια χD].Λεω να παρω eastpak κλασσικα.Τι χρωμα? Ευελπιστω να βρω την ασπρη τσαντα στην φωτογραφια διπλα..αλλιως θα βολευτω με μαυρη ή γκρι ή μπεζ..οτι και να ειναι θα ειναι μονοχρωμη παντως.Θα αγορασω και σιδεροτυπα..για να τυπωσω πανω..μαντεψτε!Τον Kakashi (<3) σε μια φιγουρα να βολευει και θα την τοποθετησω πανω απο την εξοτερικη τσεπη στο δεξι πλαι.Αλλα δεν θα την βαλω κατευθειαν πανω στην τσαντα..πρωτα θα το κολλισω πανω σε ενα κομματι τζιν [μακαρι να βρω μαυρο μακαρι να βρω μαυρο] και θα ραψω το κομματι στην τσαντα με μια χρωματιστη κλωστουλα να κανει ΜΠΑΜ!Στην τσεπουλα [σιγα μην την αφηνα παραπονεμενη] θα γραψω με μαρκαδορο κατι να με αντιπροσοπευει στα αγγλικα ή στα ιαπωνικα ή θα γραψω την φραση που με κανει να γελαω συνεχως.... ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ DUDE. χαχαχα

~ Αγαπημενες Αγγλικες λεξεις ~
Beyond
Downpour
Evolution
Dude
Sway
Obscure
Lug
Doomed
Goosebumps

P.S. Εχω κρισεις δημιουργικοτιτας τωρα τελευταια =]

-Chidori.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου