Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

Naruto characters.

Εχμ..παλια το σνομπαρα πολυ αυτο το ανιμε..μεχρι που κατα τυχη ειδα το πρωτο επισοδειο και μετα δεν μπορεσα να σταματησω να βλεπω διοτι με κρατουσε συνεχως σε αγωνια..ηθελα να δω τι θα γινει!Τελικως κατεληξα να εχω δει γυρο στα 80 επισοδεια μεχρι σημερα...και αυτα μεσα σε 1 εδβομαδα τα ειδα δηλαδη!Λοιπον μερικοι ηρωες με κανουν να φωναζω οπως φωναζουν οι ρουβιτσες στον Σακη.Παρακατω λοιπον θα εκφερω την γνωμη μου για τους πιο βασικους χαρακτηρες.
.Naruto.
Στα πρωτα επισοδεια ειμουν σε φαση.."τι σπαστικο κωλοπαιδο" αλλα με τον καιρο τον συμπαθισα.Εχει πισμα επιμονη και θελιση κατι που μου λειπει θα ελεγα.Ευχομαι πραγματικα να τους σαπισει ολους στο ξυλοοο.Γιατι το αξιζει =].Τωρα κατι λιγο τρελο..αλλα τι να περιμενει κανεις απο μενα..ειναι ομορφος ρεεε λιγο πιο ψηλος να ηταν και θα τον εκανα husband νουμερο 3.Ειναι γεγονος πλεον..μ'αρεσουν τα αγορακια με μαλλια σε στυλ σκατζοχειρος!Οσο πιο μακρια τοσο καλυτερα..αχ..Νaruto ειμαι μαλλον η πρωτη κοπελα που σε θεωρει ΚΑΥΛΑ..καλα εκτος απο την Hinata ¬¬

.Sakura.
Τι να πω?Παιζει να ειναι η πρωτη κοπελα με ροζ μαλλι που δεν εχω συμπαθισει ιδιαιτερα.Αν και μ'αρεσει το μαλλι της..[κλασσικα ολα τα μανγκα μαλλια μ'αρεσουν]Ειναι ευαισθιτη καλο αυτο..αλλα κοπελα μου [friendly advice]..ο Sasuke ειναι μαλακας..χεστον λιγο.

.Sasuke.
Πραγματικα τον μισω...οταν τον πρωτοειδα μ'αρεσε βεβαια οπως ειναι φυσικο.Ο 1ος μου husband του μοιαζει εξοτερικα.Αχ τι ακυρα λεω..οριστε η πικρη αληθεια..ειναι emo!Και οχι μονο αυτο...ή ειναι η ιδεα μου ή ειναι γκει και ψωνιο... -.-
-Για να μην τα πολυλογω..I HATE SASUKE!
οριστε και μονο που το ειπα εννοιοσα καλυτερα...αχχχ..


To be continued....


-Chidori.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου