Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

Stardoll = δημιουργικοτητα ή χασιμο χρονου?

Πριν 3 χρονια ηταν νομιζω εκεινη η συναρπαστικη μερα που ανακάλυψα εκεινο το σχεδον αγνωστο τοτε site που μπορουσες να ντυσεις διαφορους διασημους ή και να τους γδυσεις..αναλογως χαχα.Χωρις δευτερη σκεψη εγινα μελλος..αφου φυσικα ακουσα πως μπορεις να εχεις το δικο σου δωματιο και να το διακοσμησεις οπως εσυ επιθυμεις.Επισης επρεπε να φτιαξεις και τον δικο σου χαρακτηρα..να σου μοιαζει η οπως αλλιως εσυ θες.Αγοραζεις ρουχα,επιπλα,κατοικιδια και οτι αλο μπορει να φανταστει κανεις.Με λιγα λογια φτιαχνεις τον δικο σου ψηφιακο κοσμο,με ψηφιακα λεφτα φυσικα.Ναι..οτι περνεις το πληρωνεις.Και οχι τα λεφτα δεν στα χαριζουν αναλογα με το ποσο παιζεις.Τα λεφτα τα αγοραζεις εσυ.Τοτε βεβαια τα πραματα ηταν απλα.Λιγα λεφτα χρειαζοσουν, λιγα πραματα ειχες να διαλεξεις για να αποκτισεις.Αυτο πριν 3 χρονια.Σημερα το Stardoll εχει αλλαξει απιστευτα.Οι χρηστες εχουν να διαλεξουν αναμεσα σε εκατομυρια αντικειμενα.Τα δωματια που εχουν στην διαθεση τους ειναι 12.Οι δυνατοτητες παιχνιδιου αμετριτες.Μπορεις μεχρι και make up να βαλεις![btw αυτη η πανεμορφη ψηφιακη γκομενα διπλα ειναι η δημιουργια μου] Ισως να ακουγετε πολυ μωροδιστικη η ολη υποθεση...αλλα ας μιλισουν καλυτερα τα 30.387.384 μελη του site μεσα στα οποια ειναι και ανθρωποι 25 χρονων..αλλα και 5-6 χρονων επισης.Ειναι κατι που αρεσει σε ολους!Και κατα την γνωμη μου αν ηταν και τσαμπα θα ηταν δωρο του Θεου.[εμ..παραμενω αθεη..]Ασχετο αλλα μονο το τυρι στην φακα ειναι τσαμπα στις μερες μας.Πρεπει μεσα σε αυτα τα 3 χρονια να εχω δωσει γυρω στα 500 ευρω σε ψηφιακα αντικειμενα.Εγω τρελη? μπα.Απλα δημιουργικη.Διοτι μεσα απο αυτη τη σελιδα μπορω και πραγματοποιω ενα ονειρο.Μπορω και εχω το σπιτι τον ονειρων μου χωρις πολυ κοπο,χρονο και χρημα.Μια μελλοντικη διακοσμητρια σαν εμενα ειναι φυσικο να εχει εθιστει σε ενα τετοιο φοβερο ψηφιακο κοσμο.Δημιουργω,εκφραζομαι,πειραματιζομαι.Ισως να ειναι λιγο χασιμο χρονου ολο αυτο..αλλα..ποιος μπορει να αντισταθει στα τοσο ομορφα ρουχαλακια?η στη δυνατοτιτα να εχει το σπιτι των ονειρων του? οχι εγω παντως.

η σελιδα μου..η μαλλον..
ο ψηφιακος μου κοσμος..

Μαντεψτε απο που εχω παρει εμπνευση για την διακοσμηση..ε απο την Ιαπωνια φυσικα.
Δεν ειναι φανταστικα τα Γιαποωεζικα παραδοσειακα σπιτια?


-Chidori.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου