Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

Things i miss... :/

Τα τελευταια 10 χρονια η ζωη μου ηταν το κολυμπι δυστιχως η ευτιχως ομως αποφασισα πως ηταν καιρος να σταματησω.Απλα δεν πηγαινε αλο.Δεν εχετε νοιωσει ποτε πως απλα δεν θελετε να συνεχισετε κατι? Καπως ετσι.Δεν μετανοιωσα ποτε που σταματησα αλλα το εχω δηλωσει πως δεν μετανοιωνω ποτε για τιποτα.Γιατι? γιατι η καθε αποφαση εχει και την θετικη της πλευρα.Τελωσπαντων υπαρχουν πολλα πραματα που μου λειπουν απο το κολυμπι..εκανα και πρωταθλητισμο βλεπετε ..

I miss:
  • Το να εχω εναν απιστευτα οφελιμο τροπο να βγαζω τα νευρα μου
  • Το να τρωω οτι γουσταρω σε οσο μεγαλη ποσοτητα θελω για οσες μερες θελω και να μην περνω ουτε γραμμαριο.
  • Να ειμαι γυμνασμενη παντα ω ναι..και αδυνατη.
  • Να μου λενε " Ουαου κανεις πρωταθλητισμο? μπραβο!" και να με κοιτουν με θαυμασμο.
  • Τα 3 λεπτα διασημοτητας οταν ανεβαινεις στο βατηρα η στο βαθρο των απονομων.
  • Τα μεταλια που συνεχως αυξανονται και οποιος τα βλεπει τρεφει αισθηματα ζηλιας και θαυμασμου.
  • Τις βλακειες του Κρητικου
  • Ολα μα ολα τα παιδια της ομαδας που βλεπω σπανια πλεον.
  • Τα camp,τα ταξιδια για αγωνες κλπ,οι ατελειωτες ωρες βλακειας στα δωματια.
  • Το να βλεπω καθε μερα την Μαρα..
  • Ω ναι..γυμνα αντρικα γυμνασμενα κορμια με κολιτα μαγιο καθε μερα!!
  • Η αισθηση του νερου...που ειναι τοσο οικια.
  • Το χαλαρωμα διαρκειας στα ντουζ.
  • Το ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ.
  • Τα ποδια με σανιδα..ενω μιλαω με τους παντες και τραβαω διαδρομη.

Kαι αλλα πραματα παλι χαιρομαι που τα ξεφορτωθικα για τα καλα...

  • Τις φωνες και τα βρισιδια των προπονητων.
  • Τις τιμωριες.
  • Τις προπονησεις 6 το πρωι.
  • Τους πονους απο τα πιασηματα.
  • Το αγχος πριν τους αγωνες και την απογοητευση μετα.
  • Το οτι παντα μα παντα ενοιωθα κουρασμενη.
  • Ανταγωνισμος και ατομικη μαχη.
  • Το να μην εχω καθολου ελευθερο χρονο και να ειμαι παντα στο τρεξιμο.
  • Το να πηγαινω στο σχολειο με χαλια μαλλι και ετοιμη να κοιμηθω ορθια.
  • Η πιεση.
  • Τις δυσκολες προπονησεις.
  • Το ξεζουμισμα στο ζεσταμα στους αγωνες.
  • Την ανεπιθυμητη ξηροδερμια απο το χλωριο.
  • Το να πρεπει να κοιμαμαι στις 11 γιατι πολυ απλα δεν αντεχα παραπανω.
  • Το να μην μπορω να βαφω τα νυχια μου η να βαφομαι γενικως γιατι υποτιθετε πρεπει να συγκεντρωνομαι μονο στο κολυμπι.
  • Να μην μπορω να εχω μακρια νυχια!!
  • Τα χουφτωματα που τρως στο ακυρο και τα αδιακριτα βλεματα οταν ανοιγουν οι πορτες των αποδητηριων για να μπει καποιος.
  • Τους μπαμπαδες στα γυναικεια αποδητηρια.
  • Τα μωρα,την φασαρια,τους σπαστικους ενηλικες που παλευουν με το νερο.
  • Τα ψωνισμενα της ομαδας -.-
  • Τον Σαμηλιδηηηηη Ο_Ο
  • Το μαυρισμα με ολοσωμο μαγιο το καλοκαιρι.
  • Τα ματια κουκουβαγια..τα γιαλακια δεν σε αφηνουν να παρεις χρωμα εκει -.-
  • Το να εχω μονο 1 μηνα διακοπες.
Αυτα... λιγα ε?
Η αληθεια ειναι πως οταν ασχολισαι με κατι τοσο καιρο εχεις πολλα να πεις αλλα καλυτερα να σταματησω εδω γιατι που εφερα πολλες αναμνησεις....καταλαβαινετε τωρα.Χαχα.xD

-Chidori.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου